Až 17 500 Kč do začátku

Pomůžeme vám rozjet podnikání
Startovacím balíčkem:

  • sleva 10 % na sídlo v Praze
  • zdarma online podpora startu vašeho podnikání
Akce platí do 30. 11. 2022

Balíček START

Založení společnosti (s.r.o./a.s.) nebo zřízení živnosti (OSVČ) se sídlem v Praze na 3 až 23 měsíců
+ zdarma Startovací balíček v hodnotě 6 250 Kč:

  •  sleva 10 % na pronájem sídla
  •  nastavení profilu Firmy.cz
  •  nastavení profilu Google Moje Firma
  •  nastavení firemní stránky Facebook a Instagram

OBJEDNAT

Balíček SMART

Založení společnosti (s.r.o./a.s.) nebo zřízení živnosti (OSVČ) se sídlem v Praze na min. 24 měsíců
+ zdarma Startovací balíček v hodnotě 15 000 Kč:

  •  sleva 10 % na pronájem sídla
  •  nastavení profilu Firmy.cz
  •  nastavení profilu Google Moje Firma
  •  nastavení firemní stránky Facebook a Instagram vč nastavení Facebook Business Manageru
  •  nastavení reklamního účtu SKLIK vč. vzorové kampaně ve vyhledávací síti
  •  nastavení reklamního účtu Google Ads vč. vzorové kampaně ve vyhledávací síti

OBJEDNAT

Balíček COMFORT

Založení společnosti (s.r.o./a.s.) nebo zřízení živnosti (OSVČ) se sídlem v Praze na min. 36 měsíců
+ zdarma Startovací balíček v hodnotě 17 500 Kč:

  •  sleva 10 % na pronájem sídla
  •  nastavení profilu Firmy.cz
  •  nastavení profilu Google Moje Firma
  •  nastavení firemní stránky Facebook a Instagram vč nastavení Facebook Business Manageru
  •  nastavení reklamního účtu SKLIK vč. vzorové kampaně ve vyhledávací síti a obsahové síti
  •  nastavení reklamního účtu Google Ads vč. vzorové kampaně ve vyhledávací síti a obsahové síti

OBJEDNAT

Říká se, že každý začátek je těžký, ale není nic lehčího než začít. A my jsme tu proto, abychom start vašeho podnikání maximálně usnadnili.

Zřídíme vaši živnost nebo založíme nové s. r. o. a poskytneme sídlo v Praze pro vaše podnikaní. Rychle, z pohodlí domova či kanceláře a bez zbytečné administrativy a komplikovaných jednání s úředníky.

Navíc vám naši online specialisté zdarma pomohou zviditelnit vaše podnikání na internetu. Stačí do 31. října 2022 objednat vybrané balíčky našich služeb a k nim získáte Startovací balíček příslušené hodnoty zdarma.

Jak na to? 

Je to jednoduché, nezávazně objednejte některou z našich služeb a naši obchodní konzultanti vám sestaví individuální nabídku vč. sídla v Praze s 10 % slevou na počet měsíců, který vám bude nejvíce vyhovovat.

Po závazném objednání a zaplacení obdržíte poukaz na Startovací balíček s platností do 31. 12. 2022 spolu se všemi potřebnými informacemi vč. kontaktů na online specialisty naší partnerské společnosti. 

Do konce platnosti poukazu stačí pouze uplatnit váš nárok na online služby zdarma. 

Online specialisté s vámi sestaví plán realizace vč. harmonogramu, který se po vzájemném schválení stane závaznou objednávkou. Pamatujte, že při realizaci online služeb bude nezbytné poskytnout součinnost, především v rovině nezbytných informací a podkladů (kontakty,  popis vaší podnikatelské činnosti atp.). 

Recenze

Ráda bych poděkovala vedení a změstnancům společnosti nejen za skvělou, mnohaletou spolupráci a zabezpečení příjemného prostředí pro naše semináře, ale také za administrativní služby naší společnosti. COMEFLEX CONSULTING s.r.o. mohu doporučit všem, kteří chtějí podpořit své podnikání profesionálním zázemím.

Iva Stratilová
Iva Stratilová
AM Solvo,s.r.o.

Služeb společnosti Comeflex Office využíváme od roku 2010 za účelem provozování hlavního sídla naší firmy. Předností této společnosti je její vysoce profesionální přístup k poskytování služeb v souladu se zákonnými normami.

Díky tomuto můžeme v pronajatých prostorách uskutečňovat jednání s našimi obchodními partnery na velmi dobré úrovni (což zvyšuje naši prestiž v podnikání a následně zvyšuje také šance na získávání nových zakázek), aniž bychom museli investovat do vlastních administrativních prostor.

Další neméně důležitou pomocí je vyřizování pošty včetně její evidence, kontakt s neohlášenou návštěvou na recepci a s tím spojené vyřízení vzkazů. Společnost Comeflex Office nám také pomáhá získávat nové informace při změnách zákonů týkajících se podnikání včetně školení.
Co dodat závěrem?…….Comeflex Office je ideálním partnerem (hlavním sídlem společnosti) pro začínající i již podnikající firmy a fyzické osoby s dobrým ekonomickým výsledkem bez zbytečných velkých investic do administrativy.

Richard Beke
Jednatel společnosti R-eXpres Logistic, s.r.o.

Společnost COMEFLEX CONSULTING s.r.o. udělala maximum pro zprostředkování koupi naší společnosti v co nejkratším možném termínu vč, právního servisu. Profesionální přístup a kvalita služeb naši firmu přiměly k rozhodnutí pokračovat ve vzájemné spolupráci a to tím, že sídlo naší společnosti je v prostorách COMEFLEX CONSULT|NG s.r.o.. Ceníme si také osobního přístupu, vstřícnosti a komunikativnosti. Jsme
také spokojeni se službami poštovního doručování a v neposlední řadě četnou nabídkou školení pro jednatele firem a seznámení s novinkami v této oblasti.

Tuto firmu mohu vřele doporučit, jako se již stalo v okruhu mých známých, a někteří také služeb COMEFLEX CONSULTlNG s.r.o. využívaji.

Ludmila walterová
jednatel W - Logistics CZ s.r.o.

Čísla, která se mění správným směrem

21
Let zkušenosti
6412
Spokojených zákazníků
4421
Poskytnutých sídel
1489
Založených společnosti