O naší společnosti

O nás

Kdo jsme

COMEFLEX OFFICE je registrovaná obchodní značka provozovaná ryze českou konsultační společností COMEFLEX CONSULTING s.r.o.

Společníci a jednatelé společnosti COMEFLEX CONSULTING s.r.o. jsou absolventi právnické fakulty v oboru veřejné správy. Dlouholeté zkušenosti v oblasti startupů, řízení firem, krizového řízení či restrukturalizací, nám přinesly zkušenosti, které využíváme ve prospěch svých klientů.

Jsme čistě regionální společností s jasnou vlastnickou strukturou. Zakládáme si na dlouhodobém budování pověsti naší značky v oblasti administrativně právního poradenství malým a středním firmám a fyzickým osobám podnikatelům.

Outsoursujeme podnikatelům potřebné administrativní činnosti. Poskytujeme sídla firmám, evidujeme a skenujeme došlé zásilky, pronajímáme plně vybavené kanceláře, zabezpečujeme služby notáře, právní a daňové poradenství. Reagujeme na neustále se měnící legislativu a pomáháme klientům optimalizovat řízení jejich společností.

Certifikát Top Rating

Je to již řadu let nazpět, kdy jsme poprvé získali prestižní ocenění společnosti Dun & Bradstreet. Mezinárodně uznávaný certifikát Top Rating prokazuje solventnost jeho držitele a je vydáván na základě hodnocení společností po celém světě dle uznávané metodiky Dun & Bradstreet. Kliknutím na logo Top Rating si přímo v databázi Dun & Bradstreet ověříte, že obchodování s naší společností je na minimální úrovni rizika.

TopRating logo

Sponzoring

Podpora Nadačního fondu Zdeňky Žádníkové, který se zaměřuje na projekty sociálně zdravotního charakteru, je pro nás již tradicí od roku 2007.
Od roku 2014 sponzorujeme také SPORTOVNÍ KLUB POLICIE FC 158 Praha z.s., a to zejména v souvislosti s akcemi „Mistrovství UNITOP ČR“, „Dětský den na PMJ“ a „Memoriál ppor. Braniše“.

Naše historie

2001 – Společnost COMEFLEX CONSULTING s.r.o. vznikla jako poradenská společnost specializovaná na provádění forenzních auditů, due diligence, risk managementu, detektivních a zpravodajských služeb a dalších speciálních služeb a zároveň zahájila provoz maloobchodní sítě.

2002 – Velice záhy po vzniku společnost zařadila do portfolia svých služeb i outsoursing administrativních činností pro menší právnické osoby a OSVČ. Začala poskytovat firmám sídla a administrativní služby, včetně zakládání a prodeje společností na klíč, pořádání valných hromad a právního poradenství…

2003 – Založení dceřiné společnosti na dovoz telekomunikačních a navigačních technologií z Finska. Úzká spolupráce s Telecomem (O2).

2006 – Vzhledem k rostoucí poptávce a rozšiřujícímu se portfoliu služeb v oblasti administrativních služeb, došlo k prodeji části podniku maloobchod a zaměření se na poskytování administrativní podpory podnikatelům.

2007 – Prodej společnosti zaměření na provoz a dovoz telekomunikačních a navigačních technologií strategickému investorovi.

2008 – Zahájení poskytování sídel a krátkodobých pronájmů na adrese Thunovská 179/12, Praha 1 – Malá Strana.

2009 – Zahájení provozu poskytování služeb administrativně organizačního poradenství v Českých Budějovicích.

2011 – Pořízení nemovitosti na adrese Bělehradská 858/23, Praha 2 – Vinohrady a počátek poskytování statutárních sídel sídel a dalších služeb na této adrese.

2013 – Akvizice a rekonstrukce nemovitosti v objektu Jičínská 226/17, Praha 3 – Žižkov, zahájení poskytování služeb office centra a administrativně organizačního poradenství na této adrese.

2015 – Zahájení provozu nově zrekonstruovaného office centra na naší adrese Bělehradská 858/23, Praha 2 – Vinohrady.

2016 – Akvizice vlastnických podílů v exkluzivní nemovitosti na Malé straně, Thunovská 179/12, Praha 1, rozšíření možností krátkodobých pronájmů na této adrese.

 

Proč my?

COMEFLEX OFFICE jako:

domain
Poskytovatel služeb
  • Jednoduchá a srozumitelná komunikace
  • Trvale vysoký standard poskytovaných služeb, zajišťující jistotu a bezpečí při správě firmy klienta
  • Všestrannost služeb poskytovaných klientům pro back office jejich firem
  • Stabilní a udržitelně nízké ceny v závislosti na dodržení vysokých standardů poskytovaných služeb
  • Standardizované postupy a metodiky v poskytování služeb pro minimalizaci nákladů vynaložených klientem
  • Pomoc klientům v komunikaci s úřady státní správy a samosprávy
card_travel
Partner
  • Dlouhodobý korektní partner, dodržující dohody a pravidla vzájemné spolupráce.
  • Partner při legislativních změnách
  • Spolupráce s notáři, advokáty a daňovými kancelářemi vedoucí k zajištění komplexních služeb.
  • Výměna informací vedoucí ke zkvalitnění a zjednodušení poskytovaných služeb
  • Nejlepší servis a ceny pro rychlé řešení daného problému
supervisor_account
Jako zaměstnavatel
  • Trvalé vnímání personálu jako největšího aktiva firmy
  • Nadstandardní ocenění personálu motivující k naplnění vize společnosti
  • Standardizované pracovní podmínky a prostředí
  • Podpora vzdělávání a osobního rozvoje všech zaměstnanců
poll
Jako hospodář
  • Snaha o trvalé udržení konkurenčních výhod vedoucích k maximalizaci hodnoty společnosti
  • Bezpečná investiční politika společnosti
  • Stálý proces nastavování standardů vedoucích k optimalizaci nákladů
  • Soustavné snižování rizik k zajištění bezpečí klientů i samotné společnosti

Náš tým

Libor Hraba
Libor Hraba
Jednatel společnosti
Leo Aubrecht
Leo Aubrecht
Jednatel společnosti
Soňa Linková
Soňa Linková
Vedoucí recepce
Renata Pavlová
Renata Pavlová
Účetní služby

Reference

Ráda bych poděkovala vedení a změstnancům společnosti nejen za skvělou, mnohaletou spolupráci a zabezpečení příjemného prostředí pro naše semináře, ale také za administrativní služby naší společnosti. COMEFLEX CONSULTING s.r.o. mohu doporučit všem, kteří chtějí podpořit své podnikání profesionálním zázemím.

Iva Stratilová
Iva Stratilová
AM Solvo,s.r.o.

Služeb společnosti Comeflex Office využíváme od roku 2010 za účelem provozování hlavního sídla naší firmy. Předností této společnosti je její vysoce profesionální přístup k poskytování služeb v souladu se zákonnými normami.

Díky tomuto můžeme v pronajatých prostorách uskutečňovat jednání s našimi obchodními partnery na velmi dobré úrovni (což zvyšuje naši prestiž v podnikání a následně zvyšuje také šance na získávání nových zakázek), aniž bychom museli investovat do vlastních administrativních prostor.

Další neméně důležitou pomocí je vyřizování pošty včetně její evidence, kontakt s neohlášenou návštěvou na recepci a s tím spojené vyřízení vzkazů. Společnost Comeflex Office nám také pomáhá získávat nové informace při změnách zákonů týkajících se podnikání včetně školení.
Co dodat závěrem?…….Comeflex Office je ideálním partnerem (hlavním sídlem společnosti) pro začínající i již podnikající firmy a fyzické osoby s dobrým ekonomickým výsledkem bez zbytečných velkých investic do administrativy.

Richard Beke
Jednatel společnosti R-eXpres Logistic, s.r.o.

Společnost COMEFLEX CONSULTING s.r.o. udělala maximum pro zprostředkování koupi naší společnosti v co nejkratším možném termínu vč, právního servisu. Profesionální přístup a kvalita služeb naši firmu přiměly k rozhodnutí pokračovat ve vzájemné spolupráci a to tím, že sídlo naší společnosti je v prostorách COMEFLEX CONSULT|NG s.r.o.. Ceníme si také osobního přístupu, vstřícnosti a komunikativnosti. Jsme
také spokojeni se službami poštovního doručování a v neposlední řadě četnou nabídkou školení pro jednatele firem a seznámení s novinkami v této oblasti.

Tuto firmu mohu vřele doporučit, jako se již stalo v okruhu mých známých, a někteří také služeb COMEFLEX CONSULTlNG s.r.o. využívaji.

Ludmila walterová
jednatel W - Logistics CZ s.r.o.

Za těch 7 let, co jsme Vaším klientem, jsme si nikdy, znovu zdůrazňuji nikdy, nemohli na nic stěžovat. Přijít k Vám (či zatelefonovat o informaci) pro poštu, na jednání (zde se musím zmínit o příjemně zařízených ,,zasedačkách,,) či ohledně jiné služby, je vždy velmi milé a za celá ta léta se nám nestalo, že byste na nás neměli čas či byli – i byť jen málo – nepříjemní či nám dali najevo, že Vás nějak obtěžujeme (s tím se v různých firmách a institucích setkáváme téměř denně).

Vaše práce je velmi profesionální, líbí se nám být Vaším zákazníkem (a také jezdit na Váš krásný penzion – kde je personál stejně milý a ochotný jako u Vás ve firmě) a věříme, že naše spolupráce bude stejně dobrá i v budoucnu.

Ing. Milena Rykrová
jednatel Tax Refund s.r.o.

Služby COMEFLEXu používáme tak dlouho, že si již nepamatuji od kdy. Stejně tak si nepamatuji, že bychom měli s jejich službami někdy jakýkoliv problém.

Ing. Zdeněk Kroupa
jednatel EXINER Group s.r.o.

Již řadu let spolupracujeme se společností ComeflexOffice a využíváme jejích služeb ve smyslu náhrady plnohodnotného sídla s pečlivou správou poštovní agendy. Ceníme si profesionality zaměstnanců společnosti Comeflex.Pokračovat v naší obchodní spolupráci hodláme i nadále, jsme velmi spokojeni s efektivní prací, kterou pro nás společnost Comeflex odvádí.

Milan Petr
jednatel Miell s.r.o.

Ráda si už delší dobu pronajímám prostory v Comeflex Office. Velká spokojenost, skvělý a vždy ochotný personál, krásné prostředí. Všem doporučuji. 

Šárka Vávrová
Osobní Kouč

Navázáním obchodního vztahu se společností COMEFLEX CONSULTING s.r.o. jsme získali nejen reprezentativní adresu v centru Prahy, ale také možnost využívat další služby usnadňující podnikání. Společnost COMEFLEX CONSULTING s.r.o. a její zaměstnanci nám vždy spolehlivě vyšli vstříc. Mezi služby, které využíváme, patří především příjem a přeposílání obyčejných i doporu čených poštovních zásilek na naši adresu.

Ng. Petr kalčic
LIGHTGATE, A.S.

Dovolte, abychom Vám touto cestou poděkovali za dlouholetou spolupráci při správě administrativy společnosti ETERNAL, s.r.o. Úspěšná spolupráce trvá již od roku 2006 a ze široké škály služeb nejvíce oceňujeme pravidelné zasílání avíz o přijaté poště na e-mail a webovou aplikaci „Správa firmy“, která nám umožňuje mít dokonalý přehled o agendě naší pošty.

Mudr. Martina lišková
M.R.C. PHARMA S.R.O.

Dovolte, abychom Vám touto cestou poděkovali za dlouholetou spolupráci při správě administrativy společnosti ETERNAL, s.r.o.
Úspěšná spolupráce trvá již od roku 2006 a ze široké škály služeb nejvíce oceňujeme pravidelné zasílání avíz o přijaté poště na e-mail a webovou aplikaci „Správa firmy“, která nám umožňuje mít dokonalý přehled o agendě naší pošty. Díky tomuto systému s jistotou víme, jaká pošta byla doručena pro naši společnost a kdy nám budou poštovní zásilky přeposlány na naši adresu. Pravidelně využíváme také možnost pronájmu jednacích místností pro naše obchodní schůzky. Ceníme si příjemného prostředí a vstřícného přístupu pracovnic recepce.

Ve vaší společnosti COMEFLEX CONSULTING s.r.o. jsme našli kvalitního partnera pro rychlý začátek našeho podnikání. Díky tomu jsme se bez starostí a bez zbytečné administrativní zátěže mohli věnovat rozjezdu naší firmy. Jsme přesvědčení, že i dnes nám naše spolupráce přináší usnadnění každodenní práce.

ing. Rostislav Dubský
ředitel společnosti ETERNAL

Již od roku 2007 náš Nadační fond Zdeňky Žádníkové využívá služeb společnosti COMEFLEX CONSULTING s.r.o. S poskytovanými službami sídla našemu nadačnímu fondu a dalšími administrativními službami jsme po celou dobu nanejvýše spokojeni. U zaměstnanců společnosti COMEFLEX CONSULTING s.r.o. si vážíme jejich profesionality, flexibility, odbornosti a hlavně vysoké kvality práce.

Na základě dosavadní spolupráce a výborných zkušeností jsme přesvědčeni, že i další spolupráce s touto společností bude pro náš Nadační fond přínosem.

Zdeňka Žádníková Volencová
Zakladatelka a předsedkyně správní rady NFZ