Hlavní stránka / Firmy na prodej - Ready Made

Konferenční Prostory v Praze k pronájmu

 
Konferenční prostory v Praze s dostatečně kvalitním vybavením mohou být nedostatkovým a vzácným zbožím. To často zjistíte až ve chvíli, kdy náhle potřebujete zorganizovat důležitou obchodní schůzku, ale nedisponujete prostory vhodnými pro tuto příležitost. Nesjednávejte si schůzky v restauraci, máme pro vás má lepší řešení. Pronajměte si luxusní konferenční prostor u nás a oslňte svou návštěvu profesionální recepční službou a plně vybavenými místnostmi.
 
První dojem je důležitý. Jeden rychlý pohled rozhodne, jestli je prostor přitažlivý, dostatečně reprezentativní a vhodný k důvěrným debatám. Většina z nás má tendenci přikládat větší význam tomu, co vidí nejdříve. Takto nabytý první dojem, zejména pokud je negativní, se potom jen těžko napravuje a vylepšuje. Nenechávejte proto věci náhodě a rozhodněte se pro profesionální a moderně zařízené kanceláře, které vám nabízíme k pronájmu. A to ve kteroukoli denní dobu.

 

Konferenční prostory výhodně

Tato služba je přístupná jak našim klientům, kteří s námi mají uzavřenou smlouvu o poskytnutí sídla firmy, tak komukoli jinému, kdo o službu projeví zájem.

Od nás si můžete konferenční prostory pronajmout již od jedné hodiny. Naše portfolio je stavěno tak, aby si vybral opravdu každý. Nabízíme ke krátkodobému pronájmu konferenční prostory v několika atraktivních lokalitách, například v samém srdci Prahy na Malé Straně, na Vinohradech, ale také na Žižkově, na Smíchově i v Českých Budějovicích. Špatná dopravní dostupnost ani problémy s nalezením daného konferenčního prostoru se vás proto nebudou týkat!

Konferenční místnost na Malé Straně je největší z našich prostor, může se pochlubit dostatečnou kapacitou pro dvacet osob. O něco menší místnosti – pro dvanáct lidí – máme na Žižkově a Smíchově. Na Smíchově nabízíme prostory k pronájmu i pro menší obchodní jednání, pro 5-10 osob, stejně tak na Vinohradech. V Českých Budějovicích disponujeme jednou menší konferenční místností pro pět osob.

Hledáte pronájem konferenčních prostor, kde se můžete spolehnout na kvalitu?

Už nehledejte, u nás najdete konferenční prostory k pronájmu, které jsou bez výjimky vybaveny:

  • vysokorychlostní Wi-Fi
  • flipchartem
  • velkoplošnou obrazovkou s HDMI připojením
  • recepčními službami a profesionálním servisem

K tomuto základnímu vybavení nabízíme také množství doplňkových služeb, například celodenní pronájem projekční techniky, kopírovací či skenovací služby s následným zasláním dokumentu na váš email, teplé i chlazené nápoje a občerstvení formou cateringu, ale i kvalifikovanou administrativní podporu, která vám pomůže se zápisy z jednání, s nejrůznějším zpracováním českého textu, ale i s jakoukoliv jinou drobnou administrativou, kterou byste mohli potřebovat.

Obchodní schůzka nebo teambuilding? Naše prostory jsou vhodné pro všechny příležitosti!

Námi poskytované prostory jsou vhodné pro nejrůznější příležitosti. Ať už potřebujete prostory k důležitému obchodnímu jednání, nebo k oddechové akci pro vaše zaměstnance, řešení u nás určitě najdete. V našich konferenčních místnostech můžete zorganizovat například:

· Obchodní schůzky

Nic neudělá na vaše partnery nebo potenciální klienty lepší dojem než plně vybavená kancelář.

· Prezentace

Promítejte prezentace jako profesionál díky naší moderní projekční technice.

· Porady

Zkuste změnu a místo klasické porady ve vaší kanceláři, případně v kavárně, vezměte své zaměstnance do našich moderně zařízených prostor. Určitě se jim tam bude lépe soustředit na to, co je opravdu důležité.

· Školení

Uspořádejte školení na úrovni a zaujměte své posluchače!

· Semináře

Vzdělávání je základ osobního rozvoje. V kombinaci s kvalitně vybaveným prostorem budete o krok blíž úspěchu.

· Tiskové i jiné konference

Potřebujete něco důležitého sdělit novinářům nebo komukoliv jinému? Pozvěte je do našich moderních prostor a udělejte dojem opravdového profesionála.

· Firemní teambuildingy

Šachy, karty, deskové hry. Nabídněte svým kolegům nevšední teambuilding v našich kancelářích.

· Workshopy

Přáli byste si uspořádat workshop, abyste mohli věci názorně předvést, ale nemáte vhodné prostory? Vyřešíme tento problém za vás!

· Coworking

Týmová práce je základ úspěchu. Nebojte se vyzkoušet naše prostory k nejrůznějším coworkingovým akcím.

· Networking

K lepšímu poznání vlastního týmu i potenciálních klientů a získání nových kontaktů slouží networking. Uspořádejte akci v našich místnostech a posuňte váš business zase o krok dál.

Rezervace konferenční místnosti nikdy nebyla jednodušší

Konferenční prostor si můžete rezervovat velmi jednoduše prostřednictvím rezervačního formuláře na našich stránkách. Stačí si podle potřeby vybrat místo, které je pro vaše účely nejvhodnější, vyplnit čas a vaše kontaktní údaje. My se vám poté ozveme zpět co nejdříve, abychom vám potvrdili cenu i dostupnost daných prostor. Pokud velmi spěcháte a potřebujete odpověď hned, neváhejte využít naši infolinku!

Nehodí se vám nabízené časy a potřebovali byste meeting uspořádat mimo pracovní dobu, například vpodvečer? To pro nás není problém! Na čase se s vámi rádi domluvíme individuálně.

Spolehněte se na českou kvalitu

Jsme ryze česká firma s jasnou vlastnickou strukturou, u nás vám žádné nepříjemné překvapení nehrozí. Na pověsti naší značky si zakládáme, proto se snažíme splnit každé vaše přání co nejlépe již od roku 2001. Společníci a jednatelé naší společnosti jsou zkušenými právníky, všechny námi poskytované služby jsou proto zaručeně legální a naše komunikace jasná a srozumitelná. Jsme korektní partner, který dodržuje dohody a pravidla vzájemné spolupráce.

Doplňkové služby a ceny

pronájem projekční techniky
Pronájem projektoru včetně plátna. Cena je uvedena jednotná a platí pro celý den.
350,-
kopírování nebo tisk na formát A4
(včetně papíru)
3,-
Kč/str.
skenování dokumentu A4, A3
Skenování došlé dokumentů a zasílání na email klienta nebo ukládání na flasch disc.
20,-
Kč/str.
kvalifikovaná sekretářská práce
zpracování textu v českém jazyce, všeobecná sekretářská práce, přepisování textů, zápisy z jednání, apod.
490,-
Kč/hod.
Papír do flipchartu
10,-
Kč/ks
Káva espresso
30,-
Kč/ks
Cafe latte
40,-
Kč/ks
Cappuccino
40,-
Kč/ks
Bonaqua - 0,25l
jemně perlivá, neperlivá
20,-
Kč/ks
džbán vody - 1l
vodu je možné podávat s plátky citrusů
15,-
Kč/ks
Ostatní nealkoholické nápoje
juice, coca-cola
25,-
Kč/ks
Občerstvení
sendviče, koláče, chlebíčky a jiné - pouze na objednávku 24h předem. Zde se účtují skutečné náklady dle dokladu + 15%
0,-

Vybavení kanceláři

  • Pracovníci recepce jsou Vám plně k dispozici
  • přístup na vysokorychlostní wi-fi internet
  • flipchart
  • Velkoplošné obrazovky s připojením k notebooku
  • kopírovací služby,
  • zajištění občerstvení i formou cateringu,
  • přepisování textů,
  • pronájem tiskárny,
  • pronájem PC,
  • pronájem telefonní linky,
  • prodej základního kancelářského materiálu

Otázky a odpovědi

Dobrý den, na jak nejkratší dobu si mohu pronajmout konferenční místnost a za jakou cenu?
anonym, 18. 9. 2015
Pronajmout konferenční místnost lze pronajmout již od jedné hodiny. Pokud budete chtít pronájem v mimo provozní hodiny kancelářského centra, je nutné cenu domlouvat individuálně.
Mám možnost si při pronájmu zasedačky zapůjčit projektor?
Marek Č. Nymburk, 12.2.2016
V rámci pronájmu můžete využívat velkoplošné obrazovky, které jsou součástí vybavení některých konferenčních a zasedacích místností nebo Vám můžeme po dohodě zapůjčit projektor.